Gepland onderhoud op 17 december om 23:00 uur

03/12/2019 om 15:00 uur

Op 17 december wordt er gepland onderhoud uitgevoerd in ons datacenter in Groningen. Dit betreft voorbereidingen voor het in gebruik nemen van de recent aangeschafte Juniper routers. De webserver is tijdens het onderhoud maximaal een minuut onbereikbaar, gedurende deze tijd is het niet mogelijk om in te loggen in de portal. We routeren van tevoren alle gesprekken naar ons datacenter in Amsterdam, dus er is geen impact op de telefonie.

Andere storing of hinder?

Wanneer je denkt een storing te ondervinden die niet door ons wordt gemeld, dan kun je bellen naar 050 800 9000. Mocht dit nummer onbereikbaar zijn, bel dan het noodnummer 050 203 0518.

Wil je via sms op de hoogte gehouden worden van de status van ons platform, meld je dan aan voor onze gratis sms-dienst.

Problemen bij onze toeleverancier

05/12/2019 om 15:16 uur

BT en KPN hebben de belastbaarheid op de interconnect aangepast, waardoor alle oproepen weer goed worden gerouteerd naar ons platform.

03/12/2019 om 11:24 uur

Incidenteel komen oproepen vanaf bepaalde providers niet binnen op ons platform vanwege problemen bij onze toeleverancier. Er is een capaciteitsprobleem op een interconnect tussen KPN en BT, waardoor inkomende oproepen uit een bepaald gebied (het zuiden van het land) niet altijd goed worden gerouteerd op momenten dat er veel verkeer plaatsvindt. Zij werken aan een oplossing.

Andere storing of hinder?

Wanneer je denkt een storing te ondervinden die niet door ons wordt gemeld, dan kun je bellen naar 050 800 9000. Mocht dit nummer onbereikbaar zijn, bel dan het noodnummer 050 203 0518.

Wil je via sms op de hoogte gehouden worden van de status van ons platform, meld je dan aan voor onze gratis sms-dienst.

{"status": "success", "attempt": "5dea3df4-8a59-406b-906a-2faee6c0b340", "id": "042ca443-4eba-41d3-8087-58db2142932b", "request_id": "5dea3df4-8a59-406b-906a-2faee6c0b340"}