Met VoIPGRID kun je telecom hardware direct en geprovisioned aan je klanten leveren zonder zelf ook maar een toestel aan te raken!
Bestellen, installeren, versturen en factureren van hardware doe je direct vanuit de interface van ons VoIP-platform. Geen contact meer met diverse partijen en werken met verschillende orders en facturen, maar alles afronden binnen één handeling.
VoIPGRID stelt je in staat om hardware volledig geautomatiseerd samen te stellen en te configureren.
Nadat jouw klant het toestel heeft aangesloten, meldt het toestel zich automatisch aan, ínclusief de door jou reeds ingestelde belplannen, tijdsrouteringen, keuzemenu’s of andere opties. Je klant kan dus direct bellen en gebeld worden.
Werk snel en efficiënter door alle handelingen van telefonielevering binnen dezelfde online omgeving te houden.
Van het aanmaken van de klant tot en met de werkende telefoon op het bureau: alles is nu binnen enkele minuten geregeld.
Bied je klanten de keuze uit een zeer compleet aanbod van VoIP hardware.
Denk aan bureautoestellen, DECT-toestellen en (video) vergadertelefoons van de merken Yealink en Gigaset.
Door samen te werken met hardwareleverancier BNS Data Logistics verzekeren we je van een soepele bestelling en levering.
Hierdoor kun jij je volledig focussen op je sales en de ondersteuning van je klanten.
Vraag een demo aan en check of ons hardware aanbod bij je past.
Liever direct alle ins en outs van hardware op ons VoIP-platform weten? Bel 050-8009000.