Recentegesprekkenlijst niet beschikbaar

Storing opgelost op 19/02/2024 om 11:40 uur

19/02/2024 om 11:40 uur

De oplossing is doorgevoerd en daarmee is het probleem verholpen. De recentegesprekkenlijst is vanaf nu weer beschikbaar in de Vialer App en Vialer Webphone.

19/02/2024 om 11:12 uur

De oorzaak van het probleem is gevonden en onze developers werken momenteel aan de oplossing.

19/02/2024 om 11:00 uur

Op dit moment is de recentegesprekkenlijst niet beschikbaar in de Vialer App en Vialer Webphone.

We onderzoeken het probleem en werken aan een oplossing. Blijf op de hoogte via deze statuspagina.

{"attempt":"018f3b88-8c8b-5cd2-232f-0dce7db34f0c","id":"018f3b88-8c8b-5cd2-232f-0dce7db34f0c","request_id":"018f3b88-8c8b-5cd2-232f-0dce7db34f0c","status":"success"}