Afgerond: onderhoud op dinsdag 19 maart

19/03/2024 om 20:22 uur

Het onderhoud heeft zojuist plaatsgevonden. Bij de eerste poging om de middleware te verhuizen, kwamen we een onvoorzien probleem tegen. Dat hebben onze developers direct opgelost.

Daarna is een nieuwe poging gedaan om de middleware te verhuizen naar het nieuwe platform en die is succesvol verlopen. Het onderhoud heeft maximaal voor een aantal minuten downtime van de Vialer App gezorgd.

27/02/2024 om 11:10 uur

Op dinsdagavond 19 maart plegen we om 20.00 uur onderhoud aan de middleware van onze Vialer-producten. We gaan de middleware verhuizen naar een nieuw platform. Zo zorgen we ervoor dat de Vialer-producten veilig, stabiel en up-to-date blijven.

Het onderhoud zorgt naar verwachting voor een korte downtime van de Vialer App: gedurende vijf minuten zullen inkomende gesprekken op de mobiele app niet binnenkomen. Er is verder geen impact op lopende of uitgaande gesprekken via de Vialer App. Na het onderhoud werkt de app automatisch weer naar behoren.

Blijf op de hoogte van het onderhoud via onze statuspagina.

{"attempt":"018f3c55-b6ab-2dcf-fc6d-a2b8e9d7ed26","id":"018f3c55-b6ab-2dcf-fc6d-a2b8e9d7ed26","request_id":"018f3c55-b6ab-2dcf-fc6d-a2b8e9d7ed26","status":"success"}