Verminderde functionaliteit bij down- en uploaden bestanden door netwerkproblemen bij toeleverancier

Melding opgelost op 23/12/2021 om 17:16 uur

23/12/2021 om 17:16 uur

De toeleverancier geeft aan dat de netwerkproblemen voorbij zijn en alles weer naar behoren werkt. Mocht je nog problemen ervaren met het downloaden of uploaden van bestanden, dan horen wij dat graag.

23/12/2021 om 09:46 uur

Op dit moment zijn er netwerkproblemen bij een toeleverancier. Dit kan gevolgen hebben voor het downloaden en uploaden van facturen, audio bestanden en gespreksopnames. Inkomend en uitgaande telefoongesprekken zijn gewoon mogelijk. Onze toeleverancier is op de hoogte en werkt aan een oplossing.

{"id": "d6e7f8d9-6eaf-41d9-b611-ff1e7e40dcfa", "request_id": "62f65d2e-78ee-4c23-b507-cdb268739f40", "attempt": "62f65d2e-78ee-4c23-b507-cdb268739f40", "status": "success"}