Overbelasting bij verschillende providers

Externe storing opgelost op 16/03/2020 om 12:00 uur

16/03/2020 om 12:00 uur

Alle inkomende gesprekken lijken weer goed binnen te komen en uitgaande gesprekken worden goed opgezet. De oorzaak van de problemen vanochtend lijkt te liggen in overbelasting bij verschillende providers, doordat veel mensen vanaf vandaag moeten thuiswerken. Deze providers hebben hun capaciteitsproblemen inmiddels opgelost. Ervaar jij nog wel problemen, dan horen wij dit graag. We blijven onze systemen zoals altijd scherp monitoren.

16/03/2020 om 11:14 uur

Volgens onze monitoring zijn er opnieuw problemen met het opzetten van gesprekken. We houden dit nauwlettend in de gaten en zijn in contact met onze toeleverancier.

16/03/2020 om 10:42 uur

Het in- en uitkomend verkeer naar onze toeleverancier BT lijkt weer goed te gaan. We controleren of dit zo blijft. De oorzaak wordt onderzocht.

16/03/2020 om 09:49 uur

We zien dat op dit moment niet alle gesprekken worden opgezet naar onze toeleverancier BT. We onderzoeken de oorzaak, mogelijk heeft dit te maken met een storing bij KPN. We houden je hier op de hoogte.

{"id": "a447cf5d-f117-4542-ba84-3b990c1878bc", "request_id": "5f009d90-1d72-4eb4-bbd8-ae9ea2ef7590", "attempt": "5f009d90-1d72-4eb4-bbd8-ae9ea2ef7590", "status": "success"}