Gepland onderhoud op 16 april 2020 om 22:00 uur

Onderhoud

02/04/2020 om 16:21 uur

Het is gedurende het onderhoud van ongeveer 45 minuten niet mogelijk om in te loggen in de portal. Daarnaast is het niet mogelijk om faxen te verzenden. Omdat de Vialer App (Android en iOS) en de Vialer Webphone gebruik maken van de API, kunnen nieuwe gebruikers tijdens het onderhoud deze producten niet configureren. Ook zal de BLF-functionaliteit en de lijst met recente gesprekken niet beschikbaar zijn.

Het onderhoud heeft geen impact op de telefonie.

02/04/2020 om 16:03 uur

Het onderhoud aan onze databases is verplaatst naar 16 april 2020 om 22:00

09/03/2020 om 09:00 uur

Het onderhoud op 11 maart 2020 wordt verplaatst, omdat de voorbereiding meer tijd in beslag neemt dan gepland. We kondigen het hier aan wanneer de nieuwe datum bekend is.

26/02/2020 om 12:00 uur

Op 11 maart 2020 voeren wij om 22:00 uur gepland onderhoud uit aan onze databases. Het is gedurende het onderhoud van ongeveer een half uur niet mogelijk om in te loggen in de portal en faxen te verzenden. Het onderhoud heeft geen impact op de telefonie.

{"id": "119db09b-3985-45ba-be49-d4fc5cfcfd80", "request_id": "5e900296-0273-4fb5-8cd0-f94fc244da00", "attempt": "5e900296-0273-4fb5-8cd0-f94fc244da00", "status": "success"}