Alle VoIPGRID-systemen zijn operationeel

VoIPGRID Partner management

Melding

Audioproblemen bij mobiele iOS app (alleen België)

27/07/2020 om 10:13 uur

We zijn momenteel aan het testen welke aanpassingen in de iOS app tot een oplossing voor dit specifieke probleem in België kunnen leiden. Wanneer de audioproblemen zijn opgelost, melden we dit hier.

21/07/2020 om 15:25 uur

De audioproblemen zijn one-way en hebben invloed op slechts een bepaald type gesprek op de iOS app in België. Hierdoor is het vinden van de hoofdoorzaak lastig. We werken aan een oplossing.

21/07/2020 om 11:22 uur

Op dit moment constateren we audioproblemen bij de mobiele app (iOS) in combinatie met Belgische nummers. We onderzoeken de oorzaak en werken aan een oplossing.



Melding

Hinder berichtenverkeer met de gespreksnotificatie API

16/07/2020 om 16:56 uur

De issue met de gespreksnotificatie API is opgelost. Mocht je toch nog problemen ervaren, dan horen wij dit uiteraard graag.

15/07/2020 om 10:35 uur

Op dit moment ervaren we dat sommige berichten niet worden verzonden met de gespreksnotificatie API. Enkele berichten komen hierdoor niet aan. Dit kan betekenen dat er bijvoorbeeld geen gesprekken worden geregistreerd in gekoppelde programma’s, zoals CRM-pakketten. We werken aan een oplossing. De issue met de API koppeling heeft geen impact op de telefonie.



Geen storing, toch hinder?

Wanneer je denkt een storing te ondervinden die niet door ons wordt gemeld, dan kun je bellen naar 050 800 9000. Mocht dit nummer onbereikbaar zijn, bel dan het noodnummer 050 203 0518.

Wil je via sms op de hoogte gehouden worden van de status van ons platform, meld je dan aan voor onze gratis sms-dienst.

{"id": "a4aee509-b339-41cb-9660-799bd34ecd71", "request_id": "5f2847ae-072b-4924-afef-9f2bdf14b1a0", "attempt": "5f2847ae-072b-4924-afef-9f2bdf14b1a0", "status": "success"}