Alle VoIPGRID-systemen zijn operationeel

VoIPGRID Partner management

Aankondiging

Onderhoud aan virtualisatie platform (Proxmox) op 8 en 15 september om 19:00 uur

16/09/2020 om 09:05 uur

Ook de upgrade aan ons virtualisatie platform Proxmox voor het datacenter in Amsterdam is succesvol verlopen.

08/09/2020 om 21:12 uur

Het onderhoud in Groningen is succesvol uitgevoerd.

25/08/2020 om 17:10 uur

Op dinsdag 8 september 2020 voeren we, na het reguliere infrastructuuronderhoud, om 19:00 uur op het datacenter in Groningen een upgrade uit aan ons virtualisatie platform (Proxmox). Voordat een machine wordt geüpgraded, verhuizen we alle kritieke systemen naar een andere machine. Hiervan verwachten we minimale impact op onze diensten. Het onderhoud zal ongeveer twee uur in beslag nemen.

Op dinsdag 15 september 2020 voeren wij op dezelfde manier deze upgrade uit, maar dan voor het datacenter in Amsterdam.



Aankondiging

Onderhoud aan SIP-registratieservers op 22 september om 22:00 uur

25/08/2020 om 11:15 uur

Op dinsdag 22 september voeren wij tussen 22:00 en 22:30 uur onderhoud uit aan SIP-registratieservers 195.35.114.119 en 195.35.115.119. Deze IP-adressen zullen aan andere servers worden toegekend. Hierbij verwachten we enige impact: klanten die geregistreerd zijn op deze machines zullen pas weer bereikbaar zijn als hun toestel opnieuw registreert. Dit gebeurt bij de meeste toestellen automatisch na ongeveer een uur, maar een snellere manier om een nieuwe registratie te krijgen is een reboot van het toestel.

Dit onderhoud is nodig om het platform nog stabieler te maken en om dergelijk onderhoud in het vervolg zonder grote impact uit te kunnen voeren.



Aankondiging

Onderhoud aan middleware Vialer apps op 24 september 20:00 uur

10/09/2020 om 07:53 uur

Op donderdag 24 september vindt er om 20:00 uur onderhoud plaats aan de middleware (de software tussen het besturingssysteem en de toepassingen die erop worden uitgevoerd) van de Vialer apps. Tijdens dit onderhoud zijn inkomende oproepen voor de Vialer apps (iOS en Android) niet mogelijk. De verwachting is dat het onderhoud een kwartier in beslag neemt.



Geen storing, toch hinder?

Wanneer je denkt een storing te ondervinden die niet door ons wordt gemeld, dan kun je bellen naar 050 800 9000. Mocht dit nummer onbereikbaar zijn, bel dan het noodnummer 050 203 0518.

Wil je via sms op de hoogte gehouden worden van de status van ons platform, meld je dan aan voor onze gratis sms-dienst.

{"id": "33943e4a-df44-4cf1-aa12-3c8f7b878467", "request_id": "5f69d510-4b9c-48c7-b4fb-d45d69122790", "attempt": "5f69d510-4b9c-48c7-b4fb-d45d69122790", "status": "success"}