Problemen op NL-ix

04/02/2021 om 14:10 uur

De problemen bij NL-ix lijken voorbij. Hierdoor zijn alle registraties weer mogelijk. Ervaar je toch nog problemen, dan horen wij dit graag.

04/02/2021 om 13:53 uur

NL-ix laat verbeteringen zien. Inmiddels zijn bijna alle accounts weer online.

04/02/2021 om 13:42 uur

Wij zien momenteel dat (internetknooppunt) NL-ix met problemen kampt. Hierdoor is het mogelijk dat registraties vanaf sommige locaties problemen ervaren. We houden dit nauwlettend in de gaten en zullen nieuws hier delen.

Geen melding, toch hinder?

Vind je hier geen storingsmelding maar zijn er toch meerdere van je klanten niet bereikbaar? Bel dan naar 050 800 9000. Gebruik ons noodnummer (050 203 0518) pas wanneer ons algemene nummer onbereikbaar is.

Wil je via sms op de hoogte gehouden worden van de status van ons platform, meld je dan aan voor onze gratis sms-dienst.

Problemen bij onze toeleverancier (opgelost)

04/02/2021 om 00:48 uur

We zien dat onze toeleverancier BT de storing heeft verholpen, waardoor alle inkomende oproepen weer goed worden gerouteerd naar ons platform. Ervaar je toch nog problemen, dan horen wij dit graag.

03/02/2021 om 23:30 uur

Sinds 22:30 uur ondervinden we problemen met inkomende telefonie door een storing bij onze toeleverancier BT. Uitgaande gesprekken opzetten is wel mogelijk. Onze toeleverancier is op de hoogte en heeft de storing in onderzoek. Zodra wij meer informatie hebben, zal een update worden gegeven op deze pagina.

Geen melding, toch hinder?

Vind je hier geen storingsmelding maar zijn er toch meerdere van je klanten niet bereikbaar? Bel dan naar 050 800 9000. Gebruik ons noodnummer (050 203 0518) pas wanneer ons algemene nummer onbereikbaar is.

Wil je via sms op de hoogte gehouden worden van de status van ons platform, meld je dan aan voor onze gratis sms-dienst.

{"id": "374590e1-3518-428b-aaaf-3f71a4ffcf44", "request_id": "60464d0c-bcc3-4a04-9846-a06c5e0b16e0", "attempt": "60464d0c-bcc3-4a04-9846-a06c5e0b16e0", "status": "success"}