Vertraging mogelijk bij porteringen

Externe storing opgelost op 10/11/2020 om 10:35 uur

10/11/2020 om 10:35 uur

Onze toeleverancier BT geeft aan dat het probleem dat vertraging bij porteringen veroorzaakte is opgelost. Na het doen van een test kunnen we dit bevestigen.

05/11/2020 om 17:00 uur

Onze toeleverancier heeft de oorzaak van de problemen met porteringen gevonden en werkt gericht aan een oplossing.

28/10/2020 om 10:20 uur

Onze toeleverancier heeft de problemen met porteringen nog niet geheel weten op te lossen. Als workaround sturen wij automatisch een e-mail met het porteringsverzoek naar de porting desk. Zo kunnen ze er daar voor zorgen dat het nummer zo snel mogelijk beschikbaar is na het porteringsverzoek. Dit betekent wel dat er een enige vertraging kan zijn in de portering, omdat het handmatig moet gebeuren.

20/10/2020 om 14:48 uur

Onze toeleverancier BT geeft aan op dit moment vertraging te ervaren bij porteringen. Ze werken aan een oplossing. Wij houden je hier op de hoogte wanneer het probleem is opgelost.

{"id": "68575aa9-689c-4576-86e9-2e3a7fc981ee", "request_id": "5fc18a33-cf58-454a-875e-40c3f7aef7b0", "attempt": "5fc18a33-cf58-454a-875e-40c3f7aef7b0", "status": "success"}