Hinder bij inkomende gesprekken Vialer app voor iOS

Storing opgelost op 03/06/2020 om 12:54 uur

03/06/2020 om 12:54 uur

Door een wijziging in de serverconfiguratie kreeg de iOS app een verkeerde ID mee bij inkomende gesprekken, waar de app niet goed mee overweg kon. De serverconfiguratie is aangepast en inkomende gesprekken komen weer goed door op de iOS app.

03/06/2020 om 11:46 uur

Wij krijgen meldingen binnen dat veel inkomende gesprekken in de iOS app niet kunnen worden beantwoord. Uitgaande gesprekken werken wel naar behoren. We onderzoeken de oorzaak en proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

{"id": "d4bd9586-10b5-4896-a3e3-92561fe1acbb", "request_id": "5f00a2e5-7458-4f01-b7ee-79b7a35d2f50", "attempt": "5f00a2e5-7458-4f01-b7ee-79b7a35d2f50", "status": "success"}