Problemen bij onze toeleverancier (opgelost)

Storing opgelost op 04/02/2021 om 00:48 uur

04/02/2021 om 00:48 uur

We zien dat onze toeleverancier BT de storing heeft verholpen, waardoor alle inkomende oproepen weer goed worden gerouteerd naar ons platform. Ervaar je toch nog problemen, dan horen wij dit graag.

03/02/2021 om 23:30 uur

Sinds 22:30 uur ondervinden we problemen met inkomende telefonie door een storing bij onze toeleverancier BT. Uitgaande gesprekken opzetten is wel mogelijk. Onze toeleverancier is op de hoogte en heeft de storing in onderzoek. Zodra wij meer informatie hebben, zal een update worden gegeven op deze pagina.

{"id": "0b813a17-d82d-4af5-9aef-a6ddccc01c5c", "request_id": "6075fb73-dfb8-4ba7-bd11-05aaf78d3ef0", "attempt": "6075fb73-dfb8-4ba7-bd11-05aaf78d3ef0", "status": "success"}