Router issues datacenter Groningen

Storing opgelost op 04/05/2020 om 10:30 uur

04/05/2020 om 10:30 uur

Rapport router issues: Vanochtend viel een router in ons datacenter in Groningen uit. Onze diensten zijn redundant uitgevoerd waardoor dit geen impact moet hebben op het platform. Er bleek echter een probleem te zijn ontstaan in het versturen van datapakketjes tussen onze twee datacenters. Dit hebben we in het datacenter in Groningen opgelost en rond 8 uur is de router opnieuw opgestart. Vervolgens moest een aantal databases synchroniseren, waarna rond 9 uur de problemen waren verholpen.

04/05/2020 om 08:46 uur

De tests zijn afgerond en de issues met de router zijn verholpen. Mocht je toch nog problemen ervaren, dan horen wij het graag.

04/05/2020 om 08:07 uur

Na een herstart werkt de router in Groningen weer. We voeren nu verschillende tests uit om te controleren of de problemen hiermee zijn verholpen.

04/05/2020 om 07:46 uur

Het platform is bereikbaar voor inkomende telefonie, maar op dit moment ervaren we problemen met oproepen die niet worden afgeleverd op VoIP-accounts. Toestellen gaan niet over, waardoor de klant mogelijk niet bereikbaar is. We werken hard aan een oplossing. In de tussentijd raden we aan dat de klant een doorschakeling maakt in het belplan of een andere bestemming kiest bij de Gebruiker. Onze excuses voor het ongemak.

{"id": "c7fc2cd0-4f0d-4436-91f7-de4890930909", "request_id": "5f00a0f9-f620-472e-bc92-e161e3c8d470", "attempt": "5f00a0f9-f620-472e-bc92-e161e3c8d470", "status": "success"}