Problemen met gesprekken vanaf het KPN-netwerk

Storing opgelost op 06/11/2019 om 11:07 uur

06/11/2019 om 11:07 uur

KPN heeft enkele aanpassingen gedaan en bevestigt dat alle nummers weer zouden moeten werken. Dit wordt nu gecontroleerd door BT.

06/11/2019 om 09:06 uur

Er zijn geen nieuwe meldingen meer binnen gekomen bij ons omtrent het KPN-netwerk. Wij beschouwen dit probleem dan ook als verholpen. Mocht je toch nog problemen ervaren, dan horen wij dit graag.

05/11/2019 om 22:12 uur

Helaas hebben we nog steeds geen update ontvangen van KPN over de routeringsproblemen aan hun kant. We kunnen dan ook nog niet met zekerheid zeggen dat het probleem volledig verholpen is, al lijkt alles weer goed te gaan.

05/11/2019 om 18:34 uur

We hebben van KPN nog geen reactie op het aangemaakte ticket. We zien wel dat een groot deel van de gesprekken vanaf het KPN-netwerk komen weer bij ons binnen komen.

05/11/2019 om 17:06 uur

Een deel van de gesprekken vanaf het KPN-netwerk komen weer bij ons netwerk binnen.

05/11/2019 om 16:14 uur

KPN is via BT op de hoogte gebracht van de problemen met hun nummers.

05/11/2019 om 15:57 uur

Wij krijgen berichten binnen dat gesprekken vanaf het KPN-netwerk naar ons netwerk soms niet goed doorkomen. De telefoonnummers die niet bereikbaar zijn, zijn telefoonnummers die voorheen ondergebracht waren bij KPN en nu bij VoIPGRID. Deze nummers zijn momenteel niet bereikbaar door KPN-klanten. Dit komt door een routeringsprobleem bij KPN. Uiteraard hebben wij dit probleem aangekaart bij KPN. Het wachten is op een oplossing.

{"status": "success", "attempt": "5dd0bcd8-eafc-4660-95c2-0feb2f72dd20", "id": "7d9902ce-2ac9-4819-aaed-e46aa9de9997", "request_id": "5dd0bcd8-eafc-4660-95c2-0feb2f72dd20"}