KPN heeft enkele aanpassingen gedaan en bevestigt dat alle nummers weer zouden moeten werken. Dit wordt nu gecontroleerd door BT.
Storing opgelost op 06/11/2019 om 11:07 uur
KPN heeft enkele aanpassingen gedaan en bevestigt dat alle nummers weer zouden moeten werken. Dit wordt nu gecontroleerd door BT.
Er zijn geen nieuwe meldingen meer binnen gekomen bij ons omtrent het KPN-netwerk. Wij beschouwen dit probleem dan ook als verholpen. Mocht je toch nog problemen ervaren, dan horen wij dit graag.
Helaas hebben we nog steeds geen update ontvangen van KPN over de routeringsproblemen aan hun kant. We kunnen dan ook nog niet met zekerheid zeggen dat het probleem volledig verholpen is, al lijkt alles weer goed te gaan.
We hebben van KPN nog geen reactie op het aangemaakte ticket. We zien wel dat een groot deel van de gesprekken vanaf het KPN-netwerk komen weer bij ons binnen komen.
Een deel van de gesprekken vanaf het KPN-netwerk komen weer bij ons netwerk binnen.
KPN is via BT op de hoogte gebracht van de problemen met hun nummers.
Wij krijgen berichten binnen dat gesprekken vanaf het KPN-netwerk naar ons netwerk soms niet goed doorkomen. De telefoonnummers die niet bereikbaar zijn, zijn telefoonnummers die voorheen ondergebracht waren bij KPN en nu bij VoIPGRID. Deze nummers zijn momenteel niet bereikbaar door KPN-klanten. Dit komt door een routeringsprobleem bij KPN. Uiteraard hebben wij dit probleem aangekaart bij KPN. Het wachten is op een oplossing.