Problemen met automatische porteringen via BT

Melding opgelost op 12/11/2021 om 17:25 uur

12/11/2021 om 17:25 uur

Zojuist hebben we bericht ontvangen van BT dat alle problemen rondom porteringen zijn opgelost. We sluiten hierbij deze melding.

12/11/2021 om 09:20 uur

BT meldt dat de problemen rondom een klein deel van de porteringen nog niet volledig zijn verholpen. We delen het hier wanneer we bericht krijgen dat ze de problemen volledig hebben opgelost.

05/11/2021 om 11:24 uur

BT heeft aangegeven dat de problemen met de porteringen zijn opgelost.

04/11/2021 om 16:34 uur

Door issues bij onze toeleverancier BT ondervinden we problemen met een klein aantal inporteringen. De betrokken telefoonnummers zijn hierdoor na de portering niet direct bereikbaar.

{"id": "c1e411eb-c7f4-4e7e-a688-495322dfa1b5", "request_id": "61a52369-4e6f-401a-a885-dc2807618eb0", "attempt": "61a52369-4e6f-401a-a885-dc2807618eb0", "status": "success"}