Problemen bij onze toeleverancier

Externe storing opgelost op 05/12/2019 om 15:16 uur

05/12/2019 om 15:16 uur

BT en KPN hebben de belastbaarheid op de interconnect aangepast, waardoor alle oproepen weer goed worden gerouteerd naar ons platform.

03/12/2019 om 11:24 uur

Incidenteel komen oproepen vanaf bepaalde providers niet binnen op ons platform vanwege problemen bij onze toeleverancier. Er is een capaciteitsprobleem op een interconnect tussen KPN en BT, waardoor inkomende oproepen uit een bepaald gebied (het zuiden van het land) niet altijd goed worden gerouteerd op momenten dat er veel verkeer plaatsvindt. Zij werken aan een oplossing.

{"status": "success", "attempt": "5e1e24d8-307b-44db-b3db-cbdbea480bf0", "id": "a301635d-eea2-4f8a-a1fb-4a6858343c7c", "request_id": "5e1e24d8-307b-44db-b3db-cbdbea480bf0"}