Partner portal en Vialer webphone minder goed bereikbaar

Externe storing opgelost op 23/03/2021 om 09:00 uur

23/03/2021 om 09:00 uur

De situatie is nu geruime tijd stabiel. Dit wordt ook aangegeven door onze hostingpartij. Hierdoor sluiten wij dan ook deze melding.

Mocht je toch nog problemen ervaren, dan horen wij dit graag.

22/03/2021 om 16:35 uur

Onze hostingprovider geeft aan dat de meeste diensten weer bereikbaar zijn. Dit zien wij ook terug op de partner portal en de webphone.

Omdat zowel de intensiteit als de doelwitten van de aanvallen variëren durft onze hostingprovider nog niet te stellen dat het probleem geheel verholpen is.

22/03/2021 om 15:45 uur

Het lijkt erop dat onze website, de partner portal en de webphone weer goed te bereiken zijn. We wachten nog op een officiële update vanuit onze hostingprovider.

22/03/2021 om 15:18 uur

De hostingprovider geeft aan te maken te hebben met een tweede, hevigere DDoS-aanval. Er is nog niet aan te geven hoe lang dit gaat duren. Zie ook https://transnoc.nl/ voor meer informatie.

22/03/2021 om 13:45 uur

Door een DDoS-aanval op onze hostingprovider is het in veel gevallen niet mogelijk om onze website en partner.voipgrid.nl te bereiken. In sommige gevallen geldt dit ook voor de Vialer webphone. De engineers van de hostingprovider werken hard aan een oplossing. Vooralsnog lijkt deze aanval geen invloed te hebben op het functioneren van de telefonie. We houden je op de hoogte wanneer dit verandert.

{"attempt":"018ef8cc-7563-bcb7-450c-f7df130b6ffd","id":"018ef8cc-7563-bcb7-450c-f7df130b6ffd","request_id":"018ef8cc-7563-bcb7-450c-f7df130b6ffd","status":"success"}