Melding: nieuwe server voor de webphone

Aankondiging

10/05/2022 om 09:00 uur

De afgelopen weken hebben we een aantal keer problemen ervaren met de verbinding naar de provider die de server van de webphone host. Dit leidde bij sommige webphone gebruikers tot haperende gesprekken of problemen met het laden van de webphone browserpagina.

Om dit probleem op te lossen, hebben we ervoor gekozen om de webphone voortaan op een eigen infrastructuur te hosten. Deze migratie hebben we inmiddels succesvol (zonder downtime) uitgevoerd. Om gebruikers te vertellen dat de webphone nu weer betrouwbaarder is, krijgen zij vanaf vanavond eenmalig de volgende melding te zien:

“Goed nieuws: je gebruikt de nieuwste versie van de webphone. Door een verbetering in de stabiliteit is de webphone nu nog betrouwbaarder.”

{"id": "787ddb24-a851-4028-8240-481c5bd7a393", "request_id": "62c514c5-b450-4f93-b3f0-b3cabd35cc90", "attempt": "62c514c5-b450-4f93-b3f0-b3cabd35cc90", "status": "success"}