Koppeling Twinfield en de facturatie in het VoIPGRID platform

Melding opgelost op 26/11/2021 om 15:38 uur

26/11/2021 om 15:38 uur

De koppeling tussen Twinfield en ons platform is hersteld. We hebben contact opgenomen met partners die deze koppeling gebruiken om de connectie opnieuw tot stand te brengen. Onze excuses voor het ongemak.

24/11/2021 om 11:34 uur

Op dit moment ervaren we problemen met de facturatie bij het aanmaken van nieuwe klanten. Dit is alleen van toepassing bij een koppeling tussen Twinfield en het VoIPGRID platform. We onderzoeken het probleem en proberen de koppeling zo snel mogelijk weer werkend te krijgen.

{"attempt":"018f0ce7-6d99-dd76-96e8-d576112dadd7","id":"018f0ce7-6d99-dd76-96e8-d576112dadd7","request_id":"018f0ce7-6d99-dd76-96e8-d576112dadd7","status":"success"}