Busy Lamp Field werkt niet na onderhoud

Storing opgelost op 23/05/2019 om 08:31 uur

23/05/2019 om 07:33 uur

Naar aanleiding van het onderhoud van gisteren lijkt de Busy Lamp Field functionaliteit niet goed te werken. Dit heeft geen invloed op inkomende of uitgaande gesprekken of de kwaliteit hiervan. Wel kun je de status van andere toestellen -in gesprek of bereikbaar- op dit moment niet zien in de BLF module.

We onderzoeken het probleem.

23/05/2019 om 07:45 uur

Het onderzoek is gestart en onze afdeling Engineering kijkt naar een mogelijke oplossing.

23/05/2019 om 07:54 uur

De oorzaak van de niet-werkende BLF functionaliteit is gevonden, er wordt nu hard gewerkt aan een oplossing. We kunnen nog geen voorspelling doen hoe lang dit zal gaan duren, maar we houden je hier op de hoogte.

23/05/2019 om 08:27 uur

We voeren nu een rollback van de deploy van gisteren uit.

Dit betekent dat we enkele minuten een onderbreking van onze service hebben. Inkomende en uitgaande gesprekken kunnen niet worden opgezet. Bestaande gesprekken blijven wellicht bestaan.

23/05/2019 om 08:31 uur

De rollback is succesvol uitgevoerd. Alle functionaliteiten, inclusief BLF, werken weer naar behoren. Er is een korte onderbreking van onze diensten geweest. Onze excuses voor het ongemak.

{"status": "success", "attempt": "5d5e99df-c91a-43be-8269-13832b8f8bb0", "id": "72449340-d45e-41f5-9f27-02c364b3a7b1", "request_id": "5d5e99df-c91a-43be-8269-13832b8f8bb0"}