Audioproblemen bij mobiele iOS app (alleen België)

Melding opgelost op 06/08/2020 om 11:07 uur

06/08/2020 om 11:07 uur

Op 10 augustus gaat een nieuwe versie van de iOS app voor Vialer live, waarbij de audioproblemen in België zijn verholpen. Onze excuses voor het ongemak.

27/07/2020 om 10:13 uur

We zijn momenteel aan het testen welke aanpassingen in de iOS app tot een oplossing voor dit specifieke probleem in België kunnen leiden. Wanneer de audioproblemen zijn opgelost, melden we dit hier.

21/07/2020 om 15:25 uur

De audioproblemen zijn one-way en hebben invloed op slechts een bepaald type gesprek op de iOS app in België. Hierdoor is het vinden van de hoofdoorzaak lastig. We werken aan een oplossing.

21/07/2020 om 11:22 uur

Op dit moment constateren we audioproblemen bij de mobiele app (iOS) in combinatie met Belgische nummers. We onderzoeken de oorzaak en werken aan een oplossing.

{"attempt":"018e8912-8b9e-b35b-afd8-c1d7ebb7bb9f","id":"018e8912-8b9e-b35b-afd8-c1d7ebb7bb9f","request_id":"018e8912-8b9e-b35b-afd8-c1d7ebb7bb9f","status":"success"}