App storing – iOS en Android

Externe storing opgelost op 30/03/2020 om 13:45 uur

30/03/2020 om 13:45 uur

Door een storing bij Ziggo en de groei van het gebruik van de app in de afgelopen weken is onze middleware overbelast geraakt door de foutieve berichten. We hebben de problemen opgelost en de capaciteit geüpgrade. We zullen de komende periode nog verder opschalen.

30/03/2020 om 12:45 uur

We zien op dit moment geen inkomende oproepen op de Android en iOS app. De oorzaak wordt onderzocht, maar zou buiten ons netwerk kunnen liggen.
Doorschakelen naar een mobiel toestel is de snelste oplossing om bereikbaar te blijven.

{"id": "3ba6448f-7387-4ba8-a147-76eb17ee623a", "request_id": "5f009e9b-51cb-4924-81cc-c6fdb2c7ba60", "attempt": "5f009e9b-51cb-4924-81cc-c6fdb2c7ba60", "status": "success"}