Met het veelzijdige hosted VoIP-platform van VoIPGRID lever je (semi) wholesale telefonie zoals jij het wil. Flexibiliteit en gemak voor jou als reseller én je klanten staan centraal. Zo bepaal je zelf je prijzen, sluit je in minder dan 15 minuten een klant aan op jouw whitelabel platform, laat je volledig voorgeconfigureerde toestellen direct afleveren bij de klant, en is porteren ongekend simpel.
Bied je voor een vast bedrag per maand een totaaloplossing aan met de belangrijkste features van het VoIP-platform én onbeperkt bellen? Of houd je alle touwtjes in handen en ga je een oplossing op maat aanbieden? Jij kiest je eigen prijsmodel.
Niets is vervelender dan uren rondklikken om een klant aan te maken of een routering van een telefoonnummer goed in te stellen. Daarom is onze interface niet alleen gebruiksvriendelijk, maar ook heel snel. Een gemiddeld MKB bedrijf met 5 werkplekken lever je letterlijk binnen enkele minuten op.
Nog sneller werken? Geef dan je klant de vrijheid om zelf te bepalen hoe zij bereikbaar willen zijn. Via deskphone, webphone, app of een combinatie hiervan
Porteren is bijzonder eenvoudig met VoIPGRID. Ons systeem is bijna volledig geautomatiseerd en heeft een directe koppeling met het landelijke porteersysteen. Hierdoor kan je effectief een verzoek indienen en snel de juiste status zien.
Met VoIPGRID heb je een intelligent platform in handen dat in-house in Groningen wordt gebouwd. Het is ontworpen rond het automatiseren en versimpelen van technische processen. Hierdoor werk je met een zeer toegankelijk product en zorgen we ervoor dat het leveren van telefonie voor jou zo efficiënt en eenvoudig mogelijk is.
We leveren jou en je klanten een whitelabel platform. Dat betekent dat jouw bedrijfslogo en huisstijl kleuren worden verwerkt, zodat voor je klanten alles herkenbaar is. Bovendien bepaal jij welke features je klanten zien en wat zij zelf kunnen regelen op jouw platform.
Op het partnerstatistieken dashboard zie je in één overzicht alle informatie die je nodig hebt om je bedrijfsvoering te optimaliseren. Zaken als omzet en marges, maar ook inzicht in het belgedrag van je klanten, welke diensten goed verkopen en waar je meer winst kunt behalen.
Het belplan vormt één van de belangrijkste onderdelen van de dienstverlening van VoIPGRID. De optimalisering van het belplan staat dan ook voortdurend op de agenda. We kunnen met trots zeggen dat ons platform de meest gebruiksvriendelijke manier biedt om een belplan aan te maken. Zelfs een complex belplan lever je met onze slimme feature binnen enkele minuten op.
Op ons platform kunnen je klanten hun telefonie in de gaten houden met behulp van gedetailleerde statistieken. Inkomende gespreksstatistieken geven inzicht in het aantal beantwoorde gesprekken en de algehele bereikbaarheid van je klant. Met de statistieken over uitgaande gesprekken kunnen eindklanten onder meer de gemiddelde gespreksduur en het aantal gevoerde gesprekken per gebruiker zien.
Communicatie via je hosted beheeromgeving is versleuteld en beveiligd volgens de laatste technische vereisten. De lijnen tussen de twee datacenters die we gebruiken zijn redundant uitgevoerd.
Alle diensten die jij of jouw klanten afnemen, zijn per dag opzegbaar. Jij bepaalt hoeveel vrijheid je klanten binnen het platform krijgen. Jouw klant blijft jouw klant.
Jij bepaalt welke prijzen je vraagt en factureert je klanten eenvoudig dankzij onze exports en API-koppelingen.
Niet de grootste, wel de beste? Om de kracht van ons platform te ontdekken, raden we je aan om de belangrijkste functionaliteiten in de demo-omgeving te bekijken. Zo ervaar je zelf hoe eenvoudig het leveren van telefonie kan zijn.