« Terug naar alle artikelen

Voeg nu je eigen contacten toe aan de Vialer Webphone

1 min Product features
Andreas Tieman
24 juni 2020

Actieve gebruikers van de webphone hebben het vast al gemerkt: het is nu mogelijk om je eigen contacten toe te voegen aan de webphone! Waar voorheen alleen de VoIP-accounts van collega’s zichtbaar waren, kies je voortaan uit alle door jou aangemaakte contacten. Met deze nieuwe feature heeft de Vialer Webphone een volwaardig contactboek en wordt bellen via de browser nog eenvoudiger.

Hoe het nieuwe contactboek werkt

Eigenlijk is het heel simpel: door het toevoegen van een naam en telefoonnummer onder Contacten maak je een doorzoekbaar telefoonboek in de webphone.

Na het aanmaken van een nieuw contact wordt overal in de webphone de naam van het contact in plaats van het telefoonnummer weergegeven. Hiermee is het een stuk makkelijker geworden om terug te vinden wie gebeld is en wie er gebeld heeft. De notificatie bij een inkomend gesprek toont je bovendien direct relevante informatie over de beller. Ook efficiënt: elk contact dat je toevoegt, is ook zichtbaar (en aanpasbaar) voor alle collega’s die de webphone gebruiken.

Je kunt elk telefoonnummer toevoegen: externe nummers zoals een mobiel nummer of zakelijk nummer dat je regelmatig belt, of interne nummers voor belgroepen, conference-gesprekken en de Gebruikersnummers van al je collega’s. Een lijstje uitprinten met de interne nummers van collega’s is dus niet meer nodig.

Het is ook mogelijk om een bedrijfsnaam toe te voegen aan een contact. Als je dit doet, dan wordt naast de naam van het contact ook de bedrijfsnaam weergegeven. Hierdoor zie je in één oogopslag vanuit welke organisatie een contact je probeert te bereiken.

Ontdek het contactboek van de Vialer Webphone

Je kunt de nieuwe feature gelijk bekijken via webphone.vialer.nl of jouw eigen custom webadres. Feedback op het contactboek kan direct in de webphone worden doorgegeven, het delen van je ervaringen wordt zeer gewaardeerd.

Bied je de webphone nog niet aan? Neem dan contact met ons op. Met het nieuwe contactboek is bellen via de browser namelijk nog gemakkelijker geworden, waardoor het dé oplossing is om je klanten overal bereikbaar te maken. Handig wanneer hun werkplek flexibel is!

Gerelateerde artikelen

VoIPGRID product updates februari
2 min Productontwikkeling
VoIPGRID Team
2 maart 2021
Devblog februari: vorderingen in de user interface
2 min Productontwikkeling
Marco Vellinga
26 februari 2021
VoIP bellen met Microsoft Teams dankzij de nieuwste VoIPGRID integratie
3 min Integraties
Remco Holtman
24 februari 2021

Start met het leveren van telefonie

Wholesale VoIP leveren wordt nergens eenvoudiger dan met het whitelabel VoIP-platform van VoIPGRID. We vertellen je er graag alles over. Je kunt ons dagelijks bereiken op 050 – 800 9000

Laat ons jou bellen

{"id": "ecbb2a4a-8404-4098-99f1-f49ca379836f", "request_id": "6042b5dd-dbf1-4a9f-82c8-a0a9293b6e60", "attempt": "6042b5dd-dbf1-4a9f-82c8-a0a9293b6e60", "status": "success"}