22/03/2016

Nieuw: de CRM-koppeling van VoIPGRID

Vanaf nu koppelt VoIPGRID eenvoudig de telefonie van je klanten met vrijwel elk CRM-pakket. Onze CRM-integratie versterkt het persoonlijke klantcontact en bespaart tijd op administratieve handelingen. Met deze nieuwe dienst van VoIPGRID laat je jouw klanten dus nog effectiever werken.

Telefonie koppelen met CRM

Vandaag de dag is het van het grootste belang om snel en adequaat te reageren op vragen van klanten. Omdat de wensen van klanten steeds specifieker worden en de klantrelaties belangrijker, is het noodzakelijk om alles goed te administreren. Het gebruik van een goed CRM-systeem, zoals Outlook, Salesforce of Zendesk, is hierbij onmisbaar. Wat veel mensen nog niet weten, is dat het relatief eenvoudig is om telefonie te koppelen aan deze systemen.

Bellen zonder nummerinvoer

Het grote voordeel van de integratie tussen een CRM-systeem en telefonie is de tijdsbesparing op standaardhandelingen. De CRM-koppeling maakt het mogelijk om vanuit je computerscherm automatisch te bellen, eenvoudigweg door op het telefoonnummer van de klant te klikken. Fouten tijdens de nummerinvoer behoren hiermee tot het verleden.

CloudCTI-1

Efficiënt persoonlijk contact

De CRM-koppeling heeft daarnaast een positief effect op inkomend belverkeer. Als de telefoon overgaat, verschijnt er direct een pop-up in het beeldscherm met daarin het telefoonnummer van de beller en de in het CRM-systeem bekende klantgegevens. Met slechts één klik op de pop-up wordt vervolgens automatisch de juiste klantenkaart geopend in het CRM-systeem. Dit maakt werken aanzienlijk efficiënter en klantgerichter.

Voor meer informatie over de koppeling en aanmelding kun je contact opnemen met de partnermanagers: 050-8009000.