11/12/2017

Direct inzicht in alle prestaties van jouw VoIP-platform

Bij VoIPGRID zijn we altijd op zoek naar de meest effectieve en efficiënte manier van werken. Daarom hebben we de afgelopen periode gewerkt aan een nieuwe feature op ons platform: het partnerstatistieken dashboard.

Alle informatie in één oogopslag

Voortaan zie je in één overzicht alle informatie die je nodig hebt om je bedrijfsvoering te optimaliseren. Zaken als omzet en marges, maar ook inzicht in het belgedrag van je klanten, welke diensten goed verkopen en waar je meer winst kunt behalen. Voorheen was deze informatie te achterhalen met diverse exports, wat vaak een tijdrovend klusje was. Vanaf 12 december vind je alle belangrijke inzichten over jouw klanten en je omzet op één pagina.

Relevante statistieken

Uiteraard hebben we diverse partners gevraagd welke informatie zij graag zouden willen zien in een dergelijk overzicht. Naar aanleiding van deze gesprekken hebben we de volgende onderdelen opgenomen in het dashboard:

De omzet, zowel het totaal als uitgesplitst in gesprekken en diensten
De kosten, zowel het totaal als uitgesplitst in gesprekken en diensten
De brutowinst, waaruit de marges voor de partner blijken
Een overzicht van de grootste klanten op basis van de omzet
Een overzicht van de meest gebelde bestemmingen
Een verdeling van gesprekken naar een vaste lijn, mobiel en internationaal
De best verkochte diensten
De gemiddelde gespreksduur van klanten

Ontdek het zelf

Vanaf dinsdag 12 december is het partnerstatistieken dashboard voor alle partners beschikbaar in de portal. Ontdek hoe jouw klanten het platform gebruiken en waar nog kansen liggen voor groei. Wil je meer weten of ontbreken er volgens jou interessante statistieken? Neem dan vooral contact op met onze partnermanagers: 050-8009001.